Overige
- Waar kan ik op de Veluwe kamperen met een kortingskaart?
Op onze camping kunt u heerlijk overnachten op één van onze comfortplaatsen. Beschikt u over een ASCI-campercard? Dan kunt u de kortingskaart bij ons gebruiken om nog voordeliger een overnachting te boeken.
- Wat zijn de goedkoopste campings in Gelderland?
Op Veluwecamping Het Schinkel kunt u goedkoop en betaalbaar op vakantie in Gelderland. Met een ACSI-card krijgt u bij ons korting en ook hebben wij vaak lastminutes en leuke aanbiedingen. Als u een goedkoop vakantiepark in Gelderland zoekt dan zit u bij ons goed. Ontvang altijd als eerste de leukste kortingen in uw mailbox door u in te schrijven voor de nieuwsbrief.
- Welke campings op de Veluwe hebben een zwembad?
Op een vakantie mag een zwembad natuurlijk niet ontbreken. Op onze camping op de Veluwe met zwembad is het mogelijk om een verfrissende duik te nemen. Jong en oud kan hier genieten in het water.
- Wat is de meest kindvriendelijke camping op de Veluwe?
De Schinkel is de meest kindvriendelijke camping op de Veluwe. In de afgelopen jaren is onze camping door veel gezinnen en kinderen bezocht. Wij hebben goed geluisterd naar hun wensen en hierdoor is nu alles te vinden op de camping waar de kinderen blij van worden. Als uw kind blij is dan bent u dat toch ook? Ervaar het uzelf!
- Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Voor noodgevallen wordt de telefoon 24/7 beantwoord. Onder noodgevallen behoren situaties welke niet tot de volgende dag kunnen wachten zoals een oproep voor een ambulance, brandweer of andere hulpverlener. Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina.
Boeken en betalen
- Kan ik kosteloos annuleren?
Nee, wij zijn lid van branchevereniging HISWA-RECRON en hanteren de voorwaarden die daarbij bepaald zijn. Meer info is te vinden bij de algemene voorwaarden.
- Wat is de actuele beschikbaarheid?
In ons online reserveren is de mogelijkheid om voor kampeerplaatsen de actuele beschikbaarheid in te zien en gemakkelijk een reservering te plaatsen.
- Ik wil een boeking maken?
Dit kan gemakkelijk en snel via het online boeken op onze website. Als u online uw reservering plaatst, bespaart u hiermee reserveringskosten.
- Ik heb een aanbetaling gedaan, maar nog geen bevestiging ontvangen?
U ontvangt deze binnen 24 uur.
Verblijf
- Hoe zit het met de energiekosten?
Bij onze huuraccommodaties is energie inbegrepen (tenzij anders afgesproken).
Bij de kampeerplaatsen zit 4 Kwh elektra per dag inbegrepen.
Uitzonderingen zijn (voor)seizoenplaatsen. Bij een seizoenplaats is 450 Kwh inbegrepen, voorseizoenplaats 250 Kwh, Voorseizoen- lang 300 Kwh.
- Ik wil buiten openingstijden van de receptie aankomen, hoe werkt dat?
Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina. Komt u buiten openingstijden van de receptie aan, vragen wij u van tevoren een reservering te maken. Zo zijn wij op de hoogte van uw komst en zullen vast de elektra op uw plaats aanschakelen.
- Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Voor noodgevallen wordt de telefoon 24/7 beantwoord. Onder noodgevallen behoren situaties welke niet tot de volgende dag kunnen wachten zoals een oproep voor een ambulance, brandweer of andere hulpverlener. Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina. In geval van nood doet u een melding bij de receptie of de intercom aan de buitenzijde van de receptie.
- Mogen wij elektrisch verwarmen?
Nee, het gebruik van elektrische kachels is niet toegestaan. Ook niet als u meer ampère heeft gereserveerd. Dit om te voorkomen dat de hoofdaansluiting overbelast raakt.
- Zijn grondzeilen toegestaan?
Alleen grondzeilen welke gras doorlatend zijn, zijn toegestaan.
- Mogen wij Barbecueën?
Vanwege het bosrijke karakter is barbecueën op kolen in extreem droge periodes niet toegestaan.
- De elektra op onze kampeerplaats is uitgevallen, wat nu?
Bij aankomst is uw elektra ingesteld op de door u gereserveerde amperage. Het systeem zal de elektra vanzelf resetten. Dit gebeurt doorgaans na 15 minuten. Mocht u na >30 minuten nog geen elektra hebben, kan het zijn dat de aardlekschakelaar uit is gevallen (sluiting). Hiervoor moet een medewerker fysiek naar een veldkast om opnieuw in te schakelen. Dit kan tussen 08.00 en 22.00 uur worden gedaan na melding. Melding maken van een stroomstoring gaat uitsluitend via de receptie of de aldaar aanwezige intercom.
- Kan ik bij u fietsen huren?
Fietsen huren regelt u gemakkelijk en snel op onze receptie tijdens u verblijf.
- Mag ik loges en bezoek ontvangen?
Uiteraard is dit mogelijk. Deze dient u wel bij de receptie aan te melden en te registreren voor aankomst op het park.
- Zijn huisdieren toegestaan?
Ja, ook uw viervoeter is bij ons welkom!
Faciliteiten
- Welke familiecampings in Apeldoorn hebben een animatieteam?
Op onze familiecamping in Apeldoorn hebben wij tijdens de schoolvakanties een enorm enthousiast animatieteam rondlopen. Het programma is erg divers want er wordt gezellig geknutseld, gespeeld, gesport en nog veel meer! Nieuwsgierig? Hier vindt u ons actuele recreatieprogramma.